Gwarancja 100% Dyskrecji w Każdym Zamówieniu

Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy były udane. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić produkt lub złożyć reklamację, poniżej znajdziesz prosty przewodnik, który pomoże Ci przejść przez ten proces szybko i bezproblemowo.

Jak dokonać zwrotu? Nasz prosty proces

Opcja #1: Szybki Zwrot Online (Rekomendowane)

1
Wypełnij formularz PDF

Pobierz i wypełnij nasz formularz zwrotu. Prześlij go na adres biuro@przemile.pl.  Pamiętaj, aby dołączyć formularz do zwracanej paczki.

2
Nadaj zwrot online

Kliknij przycisk poniżej, aby przejść do portalu "Wygodne Zwroty". Wybierz preferowaną metodę nadania (np. Paczkomat).

Opcja #2: Zwrot na Własny Koszt

Jeśli wolisz, możesz również odesłać paczkę na własny koszt, korzystając z dowolnego przewoźnika. W tym wypadku prosimy o pobranie i spakowanie formularza zwrotu i odesłanie paczki na adres:

Adres do zwrotów:
Przemile
ul. Czernichowska 61
43-332 Pisarzowice

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Ważne informacje dotyczące zwrotów

14 dni na odstąpienie od umowy

Zgodnie z prawem, masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki na poinformowanie nas o chęci zwrotu produktu bez podawania przyczyny.

Wyjątki ze względów higienicznych

Ze względu na ochronę zdrowia i higienę, prawo do zwrotu nie obejmuje produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte. Dotyczy to w szczególności bielizny oraz produktów higieny intymnej.

Masz problem z produktem? Złóż reklamację.

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – przeprowadzimy Cię przez cały proces. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

Warunkowy dostęp do sklepu

Strona przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich.


Czy  ukończył (a/e) ś  18 lat?